Groznica crnog petka

Crni petak ove godine neki trgovci su obilježili cijeli vikend, neki cijeli tjedan, a neki su proglasili čak i cijeli mjesec.

Dopredsjednica Udruge trgovine i logistike, gđa Ana Babić, sudjelovala je u prilozima RTL televizije i NoveTV koji su analizirali rezultate crnog petka.

Ove godine se očekuje da će ukupna potrošnja crnog petka i crnog vikenda nadmašiti prošlogodišnje rezultate, a popusti su, uz poneke iznimke, između 30 i 40 posto.

Iz izjava gđe Ane Babić izdvajamo.

O popustima:

“Mnogi retaileri već s popustima od 40 posto jedva pokrivaju svoje troškove, to su maksimalni popusti koje trgovci mogu osigurati”.

Jesu li popusti u SAD-u mnogo bolji:

“Provjerila sam jutros popuste u većim trgovinama u SAD-u, i zapravo su popusti jednaki kao i u Hrvatskoj te se kreću između 30 i 40 posto.”

Zašto se Black friday groznica ne vidi u trgovinama:

“Online nudi praktičnost, ali i mnogo više štite kupce jer se svaki proizvod može vratiti unutar 14 dana.”