Crni petak ove godine neki trgovci su obilježili cijeli vikend, neki cijeli tjedan, a neki su proglasili čak i cijeli mjesec.
Dopredsjednica Udruge trgovine i logistike, gđa Ana Babić, sudjelovala je u prilozima RTL televizije i NoveTV koji su analizirali rezultate crnog petka.
Ove godine se očekuje da će ukupna potrošnja crnog petka i crnog vikenda nadmašiti prošlogodišnje rezultate, a popusti su, uz poneke iznimke, između 30 i 40 posto.
Iz izjava gđe Ane Babić izdvajamo.
O popustima:
“Mnogi retaileri već s popustima od 40 posto jedva pokrivaju svoje troškove, to su maksimalni popusti koje trgovci mogu osigurati”.
Jesu li popusti u SAD-u mnogo bolji:
“Provjerila sam jutros popuste u većim trgovinama u SAD-u, i zapravo su popusti jednaki kao i u Hrvatskoj te se kreću između 30 i 40 posto.”
Zašto se Black friday groznica ne vidi u trgovinama:
“Online nudi praktičnost, ali i mnogo više štite kupce jer se svaki proizvod može vratiti unutar 14 dana.”