Ana Babić o online trgovini

Online trgovina zauzela je ozbiljan udio u ukupnom prometu trgovaca – i to čak jednu trećinu!

Iz godine u godinu istraživanja pokazuju jačanje online trgovine u odnosu na stacionarnu. Tim povodom je gđa Ana Babić, dopredsjednica Udruge, za NovuTV komentirala razvoj internetske trgovine te je pokušala objasniti tajnu ecommerce-a.

Nekoliko važnih poruka iz izjave:

“Preko 50% korisnika interneta u Hrvatskoj kupuje preko online, a većina njih su redovni internet kupci postali unazad 3 godine.”

“Kupnja iz naslonjača je određeni komfor u odnosu na šetnju po trgovinama ali i nudi niz benefita – kupci u nekoliko klikova mogu naručiti proizvod na svoju adresu, a uz to su u mnogo zaštićeniji jer im zakon jamči obveznih 14 dana roka za povrat robe. Najčešće je i dostsava besplatna te je online, sveukupno, mnogo bolje iskustvo za korisnika.”

“Preko interneta se najviše kupuju ulaznice za koncerte, odjeća i accessorize. Kupci se nešto teže odlučuju za online kupnju kad je riječ o luksuznim proizvodima koji su nešto skuplji, elektronici ili namještaju.”